1. Modalitatea de livrare 

Livrările vor fi făcute prin intermediul Fan Courier România, existând posibilitatea de a primi produsele comandate la orice adresă din România.
Vă rugăm ca la primirea coletului să verificați factura fiscală și integritatea ambalajului. În cazul în care observați eventuale nereguli cu privire la integritatea/conținutul coletului, puteți face mențiunile dorite pe AWB (formularul de recepție) în momentul livrării sau să întocmiți un proces verbal de constatare pentru a refuza coletul și plata. Reclamațiile ulterioare referitoare la aceste aspecte sunt nule.


2. Expedierea comenzii
În cazul în care plasați comanda în zilele lucrătoare (Luni – Vineri) , comanda dumneavoastră va fi expediată în ziua următoare. În cazul în care plasați comanda sâmbăta/duminica/sărbătorile legale, comanda dumneavoastră va fi expediată în prima zi lucrătoare.  În orice caz comanda va fi confirmată telefonic înainte de a fi expediată.
Dacă produsele comandate nu se află în stoc, ne angajăm să vă comunicăm un nou termen de livrare.


3. Costul livrării
Transportul este gratuit în toată țara, cu condiția ca adresa de livrare să se afle în aria de acoperire Fan Courier. Pentru a verifica lista localităților în care există un punct de lucru Fan Courier vă rugăm să accesați: https://www.fancourier.ro/locatii-fan/. În cazul în care localitatea respectivă nu este acoperită de Fan Courier, va fi perceput un cost suplimentar variabil. 


Situații speciale: în condiții meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere, termenul de livrare poate suferi modificări.